Guanyadores Concurs de Fotografia Matemàtica

El Departament de Matemàtiques ha dut a terme, un any més, el Concurs de Fotografia Matemàtica en el qual podia participar tot l’alumnat de 1r i 3r d’ESO. Després valorar l’originalitat i la qualitat totes les fotografies enviades, les guanyadores han estat “Sobretaula geomètrica” de la Marta Navarro, de 1r C, i “Percentatge” de la Nayara Cano, de 3r B. Els premis es van lliurar el dia de Sant Jordi, al gimnàs de l’institut.

L’objectiu del concurs és combinar l’art de la fotografia amb la bellesa de les matemàtiques, incentivant als participants a pensar de manera creativa sobre com capturar conceptes matemàtics en una imatge i posar-li un títol que faci referència, amb gràcia i originalitat, al contingut matemàtic d’aquesta. Totes les fotografies són fetes pels alumnes i no són fotomuntatges.

Gràcies a tots per participar i enhorabona a les dues!