Comunitat d’antics alumnes de l’Institut d’Altafulla

Benvolguts alumnes,

Aquest curs 2021-2022 heu acabat el vostre pas per l’Institut d’Altafulla i ens agradaria continuar comptant amb vosaltres.

A partir d’ara comenceu una nova etapa plena d’il·lusions, reptes, novetats…, i pensem que les vostres vivències poden aportar informació que ajudi a resoldre dubtes i neguits als alumnes que continuen a l’institut.

Ens agradaria que ens féssiu de vincle de l’institut amb el món universitari i posteriorment laboral i ajudeu a l’orientació dels alumnes de l’institut en l’àmbit professional en què us hagueu desenvolupat.

És per això que us proposem formar part de la “Comunitat d’antics alumnes de l’Institut d’Altafulla” amb l’objectiu d’oferir-vos en un futur la possibilitat de participar en xerrades, entrevistes, tallers…

Si esteu interessats, només heu d’omplir el següent formulari amb les vostres dades.

Esperem que us apunteu i tinguem la possibilitat de retrobar-nos molt aviat.

Molta sort!!”