Cap a la final del Young Business Talents estatal

El nostre flamant equip de 4t ESO BONOVOS participarà el proper divendres 7 de Maig al llarg del matí, al concurs nacional YOUNG BUSINESS TALENTS, a la qual han accedit un total de 125 equips d`entre 2845, i més de 9700 participants de tot l’estat espanyol.

La final en circumstàncies normals tindria lloc a Madrid en aquestes dates, però degut a la pandèmia es farà de manera telemàtica el proper dia 7 a l`Institut d’Altafulla, on els alumnes hauran de Analitzar, Planificar, Executar plans econòmics per introduir-los en un simulador empresarial, que els permet practicar prenent tot tipus de decisions dins d’una gran empresa.

A aquesta final hi participen alumnes de cicles formatius de grau mitjà i superior, de segon de batxillerat i de 4t d’ESO de tot el territori espanyol, cosa que dóna molt mèrit al que han aconseguit, tenint en compte que és la primera vegada que tenen contacte amb aquest tipus de simulador empresarial.

Han treballat molt en equip i han consensuat decisions que els han permès obtenir molts beneficis a l’empresa que gestionaven. S’ha treballat a l’optativa de 4t d’economia amb el professor Juan Luis Ripoll.

Des d’aquí volem agrair l’esforç i dedicació durant aquests darrers mesos als 6 equips participants del nostre centre, i en especial als integrants de l’equip BONOVOS, Isaac Bassa Pla, Joan Raventós Clavé, Ferran Sauret Florejachs i Jaume Vidal Llauradó, per haver aconseguit el repte d’arribar a la final, i perquè no, intentar guanyar-la.

Ànims i molta sort nois!!!!!