Alumnes anglesos d’intercanvi lingüístic al nostre Institut

IMG_6744

El passat dimecres 13 d’abril, van arribar d’Anglaterra 22 alumnes d’intercanvi. Van passar una setmana convivint amb nosaltres, com un membre més de la família. Volíem que gaudissin el màxim possible l’experiència, per això, intentàvem fer coses cada dia que van passar amb nosaltres.  Quan arribaven de les sortides, els portàvem a la platja gairebé totes les tardes, ja que per a ells era un privilegi caminar per la sorra i gaudir del mar. És més, una de les nits, vam anar a sopar a la platja, ja que estar junts a les tardes no era suficient.

Per altra part, van passar un dia sencer a classe amb nosaltres i van veure el sistema educatiu que tenim al nostre país, fet que crèiem que va ser interessant per a ells.

Així mateix, vam tenir la gran sort de poder passar tot un dia amb ells a Port Aventura, experiència que va ser molt satisfactòria per a tots nosaltres.

Tots coincidim en què va ser molt difícil dir-los adéu, encara que ens reconforta saber que, el proper 8 de maig, agafarem un avió per reunir-nos una altra vegada  amb ells.

Clàudia Garrido i Alba Moliner

més fotografies