XIII Certamen Nacional de Lectura juvenil en Veu alta

Si les veieu, ja les podeu felicitar!!! Són la Jana Blanch, l’Alba Moliner, la Maria Gil i l’Anna Martínez, i avui han guanyat els quarts de final del XIII Certamen Nacional juvenil de Lectura en veu alta, que s’ha disputat aquest matí al CaixaForum de Tarragona.

El Certamen està organitzat pels Serveis Territorials i Serveis Educatius del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, a través dels CRP (Centre de Recursos Pedagògics) i els equips d’assessors i assessores LIC (Llengua i Cohesió Social).

El Certamen està dividit en dues categories: CORSARIS (participació individual d’un alumne de 1r d’ESO) i TROPA DE CORSARIS (lectura col·lectiva amb un grup de 3 alumnes format per lectors de 3r o 4t d’ESO), en què els alumnes competeixen entre altres dels Instituts de Catalunya llegint un fragment d’un llibre proposat.
Ara, a per les semifinals. Tenim uns alumnes que són una meravella!!!

img_7844 img_7854 img_7855 img_7856 img_7857