Selecció alumne/a per a mobilitat de llarga durada Erasmus+

El  projecte  Erasmus+ KA122, Let’s Get Internacional  inclou aquest curs una mobilitat de llarga durada (42 dies) d’un alumne/a del nostre institut amb un centre educatiu de Siedlce a Polònia per tal de realitzar una estada d’estudis.

El viatge i les activitats dutes a terme estan becades pel programa Erasmus + i l’estança de l’alumne/a es farà a casa d’una família.

Aquesta mobilitat es farà al segon trimestre d’aquest curs, durant els mesos de gener i febrer de 2024 (s’han de concretar els dies).

Aquest projecte està adreçat a alumnes que cursen 1r de BAT durant aquest curs 2023-2024.

Els alumnes interessats a participar hauran de fer la seva sol·licitud a través del formulari que s’ha enviat a les famílies per Dinantia i incloure en aquest una carta de motivació en anglès escrita a mà.

Les dates per a presentar la sol·licitud seran del 6 al 13 de novembre de 2023 ambdós inclosos.

Durant el mes de novembre, la comissió Erasmus avaluarà les sol·licituds presentades i aquelles que obtinguin un mínim de 60 punts passaran a la fase d’entrevista personal.

Els criteris de selecció són: