L’institut a la ISS! Els alumnes de Tecnologia reben els certificats de participació a l’Astro Pi Challenge 2020-2021!

Alumnes de Tecnologia de l’institut han rebut de mans de la directora del centre els certificats que acrediten la seva participació a l’Astro Pi Challenge 2020-2021.

L’Astro Pi Challenge és un certamen promogut per l’Oficina d’Educació de l’Agència Espacial Europea (ESERO) en col·laboració amb la fundació Raspberry Pi que ofereix als estudiants l’oportunitat de realitzar investigacions científiques a l’espai mitjançant la creació de programes informàtics que s’executen en ordinadors Raspberry a bord de l’Estació Espacial Internacional (ISS).

Recordem que l’Institut d’Altafulla hi ha participat amb tres equips de noms Jupiter, Juno i Juventas, tres representants dels quals han recollit els certificats de participació.

El projecte dels Juno ha estat seleccionat com un dels 10 guanyadors de l’edició 2020-2021 i el dels Jupiter com un dels 5 finalistes. I els Juno van arribar a les portes de la final amb una participació molt meritòria.

Felicitem els tres equips pel seu assoliment, enhorabona!!!