L’institut a la ISS! Els alumnes de 4t reben els certificats de participació a l’Astro Pi Challenge 2019-2020!!!

Els alumnes de Tecnologia de 4t d’ESO han rebut de mans de José Ramón García, director del centre, els certificats que acrediten la seva participació a l’Astro Pi Challenge 2019-2020.

L’Astro Pi Challenge és un certamen promogut per l’Oficina d’Educació de l’Agència Espacial Europea (ESERO) en col·laboració amb la fundació Raspberry Pi que ofereix als estudiants l’oportunitat de realitzar investigacions científiques a l’espai mitjançant la creació de programes informàtics que s’executen en ordinadors Raspberry a bord de l’Estació Espacial Internacional (ISS).

Recordem que l’Institut d’Altafulla hi ha participat amb dos equips de noms “Space Wombats” i “Pinuts” i que el projecte dels Space Wombats ha estat seleccionat entre els 10 equips guanyadors de l’edició 2019-2020.

Felicitem els dos equips pel seu assoliment, enhorabona!!!