I Torneig de futbol sala

<<Tots els camins porten a Roma>>

I els alumnes de 4t d’ESO de la promoció 2013-2017 desafien la famosa cita i proven d’arribar a Roma amb un torneig de futbol!!!

Com és de costum, a l’acabar l’última etapa de l’ESO, es fa un viatge de fi de curs; els nostres estudiants s’han esforçat de debò per aconseguir anar-hi i ara estan a la recta final.

Si ets jugador de fútbol, si simplement hi jugues perquè t’agrada o és la teva passió, ells tenen el pla perfecte per fer-te passar una bona tarda de divendres.

Vine al torneig -a jugar o a passar una gran tarda- aquest divendres 28 d’abril a l’Institut d’Altafulla, i no et preocupis si t’entra gana, hi haurà servei de bar on hi trobaràs snacks fets pels alumnes.

Vine, juga i gaudeix de l’esport al nostre Institut!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *