Alumnes de Tecnologia de 4t d’ESO participen a la videoconferència de guanyadors de l’European Astro Pi Challenge 2020-2021

Finalment, els alumnes dels l’equips Jupiter i Juno han participat a la videoconferència de guanyadors de l’edició 2020-2021 de l’European Astro Pi Challenge, Mission Space Lab.

Recordem que els Juno i els Jupiter van ser seleccionats entre els 10 equips guanyadors i els 4 equips finalistes, respectivament, d’entre d’un total de més de 500 equips inicials amb motiu del mèrit científic, l’èxit experimental i la qualitat de l’informe final. Enhorabona a tos dos equips!

I per si no fos prou, la imatge seleccionada per obrir l’article a la web de l’ESA va ser captada amb el programa dels Jupiter.

Com a premi, en aquest esdeveniment els alumnes membres des l’equips Jupiter i Juno han tingut l’oportunitat de fer una pregunta a Luca Parmitano l’astronauta de l’ESA que ha estat més temps a l’espai (366 dies).

Què creieu que li han preguntat? Podeu veure la pregunta i la resposta a partir del minut 4:15 d’aquest vídeo.