Alumnes de Tecnologia de 4t d’ESO participen a la videoconferència de guanyadors de l’European Astro Pi Challenge 2019-2020

Finalment, el passat 3 de setembre els alumnes de l’equip Space Wombats van participar a la videoconferència de guanyadors de l’edició 2019-2020 de l’European Astro Pi Challenge, Mission Space Lab.

Recordem que els Space Wombats van ser seleccionats entre els 10 equips guanyadors d’un total de 535 equips inicials amb motiu del mèrit científic, l’èxit experimental i la qualitat de l’informe final.

Com a premi, en aquest esdeveniment els alumnes membres de l’equip Space Wombats van tenir l’oportunitat de fer una pregunta a Luca Parmitano l’astronauta de l’ESA que ha estat més temps a l’espai (366 dies).

Què creieu que li van preguntar? Podeu veure la pregunta i la resposta a partir del minut 35 d’aquest vídeo.