Xerrada de l’exalumna Sara de Rivas

El passat 26 d’abril, l’exalumna Sara de Rivas va venir a l’institut a fer una xerrada als alumnes de 1r de Batxillerat que fan l’assignatura d’Història del Món Contemporani. Aprofitant l’exposició que aquells dies estava instal·lada al vestíbul de l’institut sobre el Camp de concentració de Ravensbrück, els va explicar el seu Treball de Recerca, en el qual va investigar sobre l’experiència al camp de diverses deportades. La xerrada va ser molt profitosa, i els alumnes van poder conèixer més en profunditat els casos d’aquestes dones, un esgarrifós testimoni de les atrocitats del nazisme. A més, la Sara va completar la seva xerrada amb diversos objectes (fotografies, retalls de diaris, plànols…) que van fer la sessió molt més colpidora.