I Premis Maria Baldó de Recerca al Batxillerat

Carla Martínez i Ona Alonso alumnes de 2n de BAT han estat  reconegudes en els I Premis Maria Baldó de Recerca al Batxillerat.
Els coalcaldes d’Altafulla han fet entrega aquest matí del guardó a les alumnes premiades en un acte celebrat a la plaça del Pou del municipi.
Es tracta del treball de recerca ‘Els carrers d’Altafulla i la seva ànima’, de Carla Martínez Luengo, que ha estudiat quin és el procés per escollir el nom dels carrers d’Altafulla, la seva gestió i història. Aquest treball ha contribuït a posar noms de dona a quatre carrers de la vila recentment.

L’altra proposta premiada ha estat la d’Ona Alonso Camps amb el treball de recerca ‘Està l’esport social en perill d’extinció al municipi d’Altafulla?’ basat en la investigació sobre la manca de realització esportiva en diversos sectors socioculturals de la vila d’Altafulla.

Ambdós premiades han obtingut un premi de 500 € cadascuna.
Aquests premis pretenen promoure la curiositat i la recerca d’alumnes que estudien el Batxillerat al municipi o d’alumnes altafullencs que cursen en altres poblacions sobre temàtiques d’interès local o territorial.

Es poden presentar a aquesta convocatòria treballs de recerca de Batxillerat les hipòtesis dels quals tractin sobre qualsevol tema relacionat amb la millora del coneixement del municipi d’Altafulla i el Baix Gaià. Els premis estan dotats amb 1.000 euros.