Els alumnes de l’Institut d’Altafulla a les proves Cangur

foto02 Foto01

Des del curs 2012, l’Institut d’Altafulla ha participat a les Proves Cangur de Matemàtiques amb l’objectiu d’estimular i motivar l’aprenentatge de les matemàtiques a través dels problemes i reptes matemàtics. Aquest any, el dijous 15 de març, 31 alumnes de 3r i 4t d’ESO s’han desplaçat a les aules del Campus Sescelades de la URV on estudiants de diferents centres de la ciutat de Tarragona, Torredembarra i Altafulla van realitzar, simultàniament, la prova. Destaquem l’interès creixent de l’activitat ja que aquest curs el nombre de participants en l’àmbit català ha estat de quasi bé 23.000 alumnes. Els participants han sortit molt contents i encara barrinant algunes de les qüestions. Ha estat un matí de convivència per viure les matemàtiques de forma molt diferent a la que estan acostumats habitualment.

Des del departament de matemàtiques volem donar les gràcies a tots els participants i felicitem, especialment, als alumnes que han obtingut la millor puntuació del nostre institut, destacant a l’alumna de 4t d’ESO Júlia Fornos pel seu magnífic resultat, classificada dins del 3% d’alumnes amb millor puntuació de Catalunya:

Nivell 1 (3r d’ESO)

1r classificat:  Carles Valldosera Grifoll