Bones festes!

Un cop més és Nadal, època excepcional per trobar-se amb les persones més estimades, moment ideal per fer petons i abraçades, dies per fer i rebre regals, època adient per fer un balanç de l’any i donar les gràcies per tot allò de bo que… Llegeix més»

La Marató 2016

Aquest matí, hem tingut l’arribada del Tió a l’Institut, i es quedarà entre tots nosaltres durant aquestes dies.
També ens han vingut a visitar els alumnes del PQPI amb el seu tutor, el Mario Visa, i ens han preparat una paradeta amb regals de Nadal molt… Llegeix més»

Club de lectura

Avui us volem informar d’una gran iniciativa literària:
Un grup d’alumnes de l’Institut ha creat el Club de lectura, on els alumnes poden apuntar-se i llegir els llibres que escullin entre tots. Després de llegir-los, comenten, valoren i fan una tertúlia literària del llibre amb els… Llegeix més»