Eleccions al Consell Escolar

El dia 22 de novembre celebrarem eleccions per renovar una part del Consell Escolar. Aquest dia escollirem una part dels representats de l’alumnat, del professorat, del personal d’administració i servei i de les famílies.

Qualsevol membre de la comunitat educativa que vulgui ser candidat només ha d’omplir el següent document i enviar un correu electrònic amb el seu DNI a secretaria@insalba.cat entre els dies 2 i 12 de novembre.

QUÈ ÉS EL CONSELL ESCOLAR?

El Consell Escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: director o directora, professorat, alumnes, personal d’administració i serveis, etc. En els centres públics, la funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, etc.

CALENDARI

• Exposició del cens electoral: del 2 al 5 de novembre de 2021
  • Reclamacions a inscripcions al cens, mitjançant escrit dirigit a la directora del centre: del 8 al 10 de novembre de 2021. Resolucions a les reclamacions: 12 de novembre
  • Publicació de les candidatures al tauler d’anuncis de l’institut, 16 de novembre
  • Sorteig per designar els membres vocals de les meses electoral del sectors d’alumes i de pares i mares d’alumnes: el 15 de novembre a les 8:30 hores a la Secretaria del centre
  • Constitució de les meses electorals: 22 de novembre de 2021 al vestíbul de l’institut. HORARIS: ALUMNES: a partir de les 8:30 hores, PAS: a les 12:00 hores, PROFESSOR: de 14:30 a 15:30 hores, PARES/MARES/TUTORS LEGALS: de 16:00 a 17:00 hores
  • Constitució del consell escolar i presa de possessió dels membres: fins al 20 de desembre de 2021.

Trobareu més informació en el següent ENLLAÇ.