Foreign languages

Aprendre llengües estrangeres és imprescindible a l’educació secundària; no només pels beneficis que comporta aprendre una llengua, sinó també perquè els alumnes aprenen sobre noves cultures. Aquesta amplitud de mires fa els alumnes més tolerants i més conscients dels diferents punts de vista de la gent. Per aquesta raó, els projectes lingüístics són un dels pilars fonamentals del nostre institut.

Erasmus +

Des de 2018, el centre participa en el programa Erasmus +, una gran oportunitat pels membres de la comunitat educativa per treballar i aprendre amb alumnes i professors d’altres països d’Europa.

GEP

Diferents matèries es treballen parcialment en anglès al nostre centre: socials, matemàtiques… L’objectiu del projecte GEP és augmentar el temps d’exposició dels nostres alumnes a les llengües estrangeres i, així, desenvolupar i consolidar un projecte multilingüístic al centre.

eTwinning

El projecte eTwinning ens permet treballar amb escoles d’arreu d’Europa sense sortir de les nostres aules. L’eTwinning ajuda els nostres alumnes a explorar el món junts, oferint recursos i noves oportunitats d’aprenentatge a la vegada que augmenta la seva motivació i promou el treball col·laboratiu.

Penpals

A través de diferents plataformes, alguns dels nostres alumnes de secundària participen en programes d’amics per correspondència. Gràcies a aquestes plataformes, els alumnes intercanvien cartes en anglès amb escoles d’arreu del món.

English Festival

Una vegada l’any, els nostres alumnes de primer d’ESO participen a l’English Festival. Un festival al qual actuen conjuntament amb els alumnes de 6è de les diferents escoles de Martorelles, Sta. Maria de Martorelles i Sant Fost de Campsentelles.

Speaking assistant

Aquest curs 2021-2022 tenim la sort de comptar amb una auxiliar de conversa pels nivells de 3r i 4t d’ESO i 1r de Batxillerat.

Other linguistic activities

L’institut organitza un viatge a Irlanda pels alumnes de 1r de batxillerat, teatre en anglès pels alumnes de primer i tercer de l’ESO, celebracions especials al centre per festivitats com ara Halloween o St. Patrick’s Day.