Qui som

L’institut Alba del Vallès és el centre de referència dels pobles de Sant Fost de Campsentelles, Martorelles i Santa Maria de Martorelles. El nostre nom, molt poètic, es deu a ser el primer poble del Vallès Oriental en rebre cada dia la llum del sol.

Desenvolupem les nostres activitats des del curs 1995-96. En les nostres instal·lacions hi conviuen diàriament més de 700 alumnes i més de 70 professionals.

Impartim formació secundària obligatòria i batxillerat, tant científic com d’humanitats. Treballem estratègicament, comptem amb un pla d’atenció a la diversitat, projectes didàctics propis, atenció tutorial personalitzada, plans de qualitat i excel·lència…i molt bona convivència fruit de la importància que li donem a la cohesió social. Per això potenciem diferents celebracions de caire cultural i lúdic: Nadal, Carnestoltes i Sant Jordi, entre d’altres.

Programem activitats complementàries i extraescolars amb la col·laboració de l’AMPA.

Benvinguts a l’Alba del Vallès!