Erasmus +

Aquesta setmana dos dels nostres docents visitaran l’institut Plaine de Neauphle a Trappes (França). Durant la seva visita, observaran el funcionament del centre i aprendran dels seus projectes de sostenibilitat i de les seves dinàmiques inclusives.

Erasmus +

Aquest curs, gràcies al programa Erasmus+, dues de les nostres alumnes de quart d’ESO se n’aniran a estudiar a l’institut Mäkelänrinteen lukio de Helsinki. Es tracta d’una mobilitat de llarga durada, així que podran viure i estudiar a la capital finesa durant… Llegeix més»

Erasmus +

Després de molts mesos de feina, l’INS Alba tanca el procés de selecció de les persones que participaran a l’Erasmus+ aquest curs 2023-24. Finalment, :
– 16 alumnes de 1r de batxillerat faran una mobilitat de curta durada.
– 2 alumnes de 4t d’ESO faran… Llegeix més»

Mobilitats Erasmus+

Ja us podem anunciar les primeres mobilitats Erasmus+. L’alumnat de 1r de Batxillerat treballarà conjuntament amb els instituts Ava High School de Suècia i Paralimni Lyceum de Xipre en el projecte Resilience for the Future. La setmana que ve anunciarem qui sera l’alumnat participant… Llegeix més»