Orientació Educativa

Actualment comptem amb un equip format per quatre orientadors educatius que assessoren i acompanyen el nostre alumnat per tal que pugui assolir tots els objectius que es plantegin.

Nivell Nom contacte
1r d’ESO Albert Viyuela aviyuela@insalba.cat
2n d’ESO Noelia Cano ncano@insalba.cat
3r d’ESO Sandra Moya smoya@insalba.cat
4t d’ESO Ylenia Paris yparis@insalba.cat
1r i 2n de Batxillerat Noelia Cano ncano@insalba.cat

El servei d’Orientació Educativa dedica els seus esforços en els següents quatre àmbits principals:

Mediació

Per tal de facilitar la resolució de conflictes no violents entre l’alumnat comptem amb una comissió de mediació formada per alumnes que faciliten la comunicació entre les parts implicades al conflicte.

Educació emocional

Donem una importància cabdal a l’Educació Emocional del nostre alumnat. Per això la treballem de manera transversal a tots els nivells.

Prevenció de les Violències

Comptem amb una orientadora referent en la prevenció de les violències que puguin patir els membres de la nostra comunitat educativa.

Què estudiar?

Triar l’itinerari a seguir un cop acabats els estudis d’ESO o el Batxillerat no és un procés senzill. Per això comptem amb l’assessorament dels orientadors de 4t d’ESO i Batxillerat.