Objectius

Definició dels objectius (específics, mesurables, realistes i temporals) a assolir una vegada identificades les necessitats, amb els indicadors i els criteris d’acompliment.

A partir de la valoració segons la necessitat, la viabilitat, els recursos i el grau d’impacte es redacten els següents objectius en l’ordre que decideix la comissió digital del centre:

• Objectiu 1: Confeccionar pautes d’actuació per resoldre problemes tècnics específics de la competència digital de l’alumnat.
  • Objectiu 2: Implicar docents i alumnat en la verificació de la qualitat de la informació i ser capaç de reconèixer el treball dels altres per afavorir la competència digital docent i el desenvolupament professional.
  • Objectiu 3:  Analitzar els diferents recursos digitals i explorar-ne de nous per tal d’augmentar les habilitats digitals de l’alumnat.
  • Objectiu 4: Oferir formació a famílies sobre el classroom, ieduca, seguretat a la xarxa i control parental.

La comissió digital a partir dels objectius proposats per dur a terme en el centre, dissenya un seguit d’activitats a desenvolupar.