Escalada a la Foixarda

El passat divendres 10 de maig els alumnes de 3r ESO van participar en una sortida d’Educació física a la Foixarda (Montjuïc) per iniciar-se en l’escalada en bloc. Vam gaudir d’un dia espectacular de bon temps i vam fer activitats dirigides per a aprendre tècniques d’escalada, a més de circuits d’aventura amb tirolines i passos d’equilibri.

Aquesta sortida pretén iniciar als alumnes en una activitat nova que permet gaudir de la natura, alhora que millora la salut, treballant la força, l’equilibri, la concentració o la seguretat en un mateix a més d’altres valors com la cooperació, l’empatia i la pertinència de grup. La sortida ha estat un èxit i esperem repetir-la el proper curs!