Escoles adscrites

El centre conforma la seva matrícula bàsicament amb alumnat de les escoles de primària que té adscrites i que són:

Escola Dr. Ferran i Clua.

Escola El Sagrer.

Escola Emili Juncadella.

Escola L’Estel.

Escola Octavio Paz.

Escola Pompeu Fabra.

Les árees d’influència es basen en els barris i inclouen sempre tots els centres del barri. Per això són fàcilment identificables i asseguren la proximitat. La ciutat es divideix en 29 zones a partir de les quals es delimiten les àrees d’influència de cada illa. Aquestes zones agrupen els 73 barris de la ciutat. Per tant, el barri o barris veïns al domicili esdevenen la referència per assegurar una proximitat suficient, en unitats geogràfiques identificables i conegudes que faciliten la planificació i la gestió de l’escolarització.

Es podrà consultar tota la informació i les noves àrees d’influència a través d’un cercador al web del Consorci d’Educació de Barcelona a partir del 15 de febrer. A més els pares i mares rebran informació a casa de l’àrea d’influència del seu domicili abans de la preinscripció.

El nostre institut és també centre d’agrupament d’alumnat amb sordesa en col·laboració amb el CREDAC Pere Barnils.