Sortida de 1r d’ESO al Canal Olímpic
L’alumnat de 1r d’ESO va participar, dijous 18 de juny, en una sortida al Canal Olímpic de Catalunya, on va poder gaudir d’una jornada de convivència, esport i activitats a l’aire lliure. Al llarg del dia, l’alumnat va prendre part en diverses activitats esportives i lúdiques que van fomentar el treball en equip, la cooperació […]
Sortida de 1r d’ESO al Canal Olímpic Llegeix més »









