Final de les colònies a la Vall de Núria
Com ja sabeu els nois i noies de 1r i 2n d’ESO han estat de colònies a la Vall de Núria. A les fotografies que trobareu a continuació hi podeu veure que s’ho han passat molt bé i que han pogut fer tot tipus d’activitats d’aventura com ara una passejada amb raquetes de neu, la […]
Final de les colònies a la Vall de Núria Llegeix més »




