L’Institut

L’Institut Dolors Aleu us dóna la benvinguda des del seu espai web.

Desitgem de grat que aquesta eina ens ajudi a tots a millorar en el nostre quefer diari. Us volem agrair el fet que doneu i mantingueu la confiança en la tasca educativa i de docència que realitzem amb els vostres fills/es.

Amb empenta i voluntat esperem que tots plegats siguem capaços d’afrontar els reptes que la societat actual es presenta. Sabem del cert que treballant plegats aconseguirem l’objectiu comú i compartit de comprometre’ns en l’educació dels adolescents i dels joves.

La nostra feina se centra en educar, formar, orientar al nostre alumnat, en un entorn de treball participatiu, de manera que l’alumnat assoleixi les competències bàsiques que els permetin el seu desenvolupament com a individus en la societat.

El nostre compromís es fonamenta en valors com la solidaritat, el respecte als drets individuals i col·lectius i la tolerància.

• Fomentem la participació, l’equitat, la no-exclusió, a fi d’evitar qualsevol tipus de marginació, i cerquem la cohesió social i el respecte a la diversitat de cultures i el medi ambient, en un marc de diàleg i de convivència.
  • Volem que els/les nostres alumnes esdevinguin ciutadans de raó, responsables, competents i amb esperit crític capaços de contribuir al progrés i desenvolupament de la nostra societat, a l’empara de valors cívics de llibertat, igualtat, solidaritat i respecte al medi ambient, la diversitat cultural i la diferència.
  • Valorem l’exercici de la responsabilitat, així com la cultura de l’esforç i del treball ben fet com peça cabdal i necessària per aconseguir qualsevol fita, tant personal com acadèmica.
  • Vetllem, també, pel manteniment d’un bon clima d’entesa, diàleg, col·laboració i participació amb les famílies.