Sudansa presenta: “Llàgrimes màgiques”.

“Llàgrimes màgiques” és el resultat d’un treball fenomenal amb la coreògrafa Ana Eulate, a qui li donem les gràcies per la seva entrega i la seva passió. Aquest any, els alumnes de la comunitat de petits (P5) han sigut els protagonistes d’un treball coreogràfic s’ha basat en una exploració de la forma poètica japonesa del Haiku.

Recordem que l’ Associació Sudansa ha construït un programa de desenvolupament de les pràctiques coreogràfiques a les escoles bressol, primàries i instituts de Catalunya. Són el resultat d’un treball de creació coreogràfica d’un any de durada que ha associat a coreògrafs professionals amb els alumnes i mestres, dins d’un procés de formació recíproca i de composició coreogràfica.

Reuniran les realitzacions coreogràfiques sorgides d’aquest procés artístic, cultural i pedagògic entre alumnes, artistes i companyies professionals, combinades amb una programació professional de dansa (presentació de creacions originals dels coreògrafs associats al projecte).