La Casa del Aire, molt més que anar d’excursió.

Com ja sabeu, els alumnes de 3r i 4t del Til·ler han tingut l’oportunitat de participar en el projecte La Casa de l’Aire.  L’objectiu  d’aquest projecte socioeducatiu és promoure hàbits i rutines saludables, transmetre valors i estima per la natura, dinàmiques i activitats d’oci, diversió i cultura; amb base educativa i de qualitat ambiental.

Actualment, es duen a terme tres línies d’actuació durant l’any. Les sortides de dissabtes de caire lleure- educatiu, enfocades als infants de diferents barris en situació complexa. Les jornades educatives a la natura, integrades al currículum escolar dels nens i nenes de les escoles amb les quals col·laborem durant tot el curs i per fer extensiva la missió de la Fundació, el projecte organitza Colònies d’estades d’una setmana a finals de juny i unes altres, a principis de setembre.

Concretament, els nostres alumnes del Til·ler han pogut gaudir de 10 sessions al llarg de tot el curs escolar i aquesta setmana va ser l’última. Perque parlar més si les imatges parlen per si soles?