Projecte SUDANSA. Petits cossos en moviments harmònics.

Durant el segon i tercer trimestre els nens i nenes de P5 i primer de primària faran un projecte de dansa anomenat SUDANSA.

Un dels objectius de l’associació SUDANSA  es que mitjançant la pràctica artística i complementàriament a aquesta mateixa, afavoreix la relació dels alumnes amb la creació contemporània, la cultura coreogràfica, les obres i diferents corrents de pensament artístic.

Aquest projecte s’enfoca cap l’objectiu següent: Iniciar un treball de formació a la dansa sobre el territori català i de divulgació de les diferents formes de pensament i de creació contemporània en dansa, inscrivint la pràctica artística dins del sistema i de les seves institucions educatives.

Una de les prioritats del projecte Sudansa és unir desitjós, forces, generar noves idees, amb la possibilitat de compartir-les i obrir un horitzó d’expressió a la diversitat cultural i artística.

A l’escola vindrà una coreògrafa , ballarina i pedagoga de dansa que es diu Cristina Martí Ninot i ella ens portarà a descobrir un nou món en moviment.

Durant les sessions es pretén connectar diferents vessants artístiques, el moviment i la dansa amb l’escultura a partir de diferents artistes com són Alberto Giacometti i Carl André.

A les primeres sessions és farà un treball més interior i de coneixença, de fer un vincle amb el grup perquè les següents sessions siguin més enriquidores. En les darreres sessions s’aprofundirà amb la relació de la forma, espai, matèria en aquest cas de l’escultura i relacionar-ho amb el llenguatge de la dansa.

El treball final serà al juny al Mercat de les Flors. És farà un retrobament amb totes les escoles implicades en el Mercat de les Flors on es farà un ball conjunt.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *