“PlantaCara” un projecte per establir vincles!

Plantacara és un projecte que s’ha desenvolupat a 4t de primària dirigit per la seva tutora Cristina Martos i amb la col·laboració del professorat de secundària del centre amb la intenció de crear vincle i proximitat entre els docents i l’ alumnat. Donat que el l nou espai d’ aprenentatge que tenim al pati quedava buit un cop es retirava el projecte d’educació física sobre les figures d’skate i aprofitant que les bones temperatures s’apropaven, vam proposar als alumnes fer un jardí vertical creatiu i ben bonic. Doncs bé no van dir que no arquets noiets i noietes de 4t!! Amb aquest projecte hem tractat d’ estimular la creativitat en els nostres alumnes amb l’ imaginari de l’ artista Okudart, aprendre coneixement del medi des de l’experimentació directa i treballar aspectes com l’educació emocional, objectius que finalment s’han treballat amb aquest projecte. Al vídeo teniu tot el procés detallat i el resultat final, esperem que us agradi i si desitgeu us convidem a visitar-lo, ens faria molta il·lusió!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *