Jornada de portes obertes

Si voleu saber com treballem a l’Institut Escola El Til·ler, us convidem a les Portes Obertes del nostre centre el 25 de febrer.

La Jornada de Portes Obertes de l’Institut Escola El Til·ler està pensada per a les famílies que voleu conèixer el nostre projecte educatiu, i que penseu que podríeu matricular el vostre fill o filla, dels 3 als 16 anys, i també per a les famílies dels nostres alumnes, que volen conèixer més en detall les següents etapes.

• L’institut escola estarà obert de 10:30h a 12:30 h i es podran visitar totes les comunitats.
  • L’Equip educatiu de l’escola us acompanyarem a mesura que aneu visitant els diferents espais.

Us hi esperem!!!

Més informació del Til·ler:

Informació sobre preinscripcions

Compartim amb vosaltres el calendari de portes obertes de les escoles públiques del districte de Sant Andreu.