Els alumnes de primer de la ESO ja aprenen per projectes!

Us farem un primer tast de quines han estat les nostres primeres petjades en el món de l´aprenentatge per projectes.

Si una figura geomètrica ha de servir com a imatge del que estem fent, l´espiral creiem seria la que millor ens podia identificar. Així que el primer projecte va estar centrat pràcticament en descobrir qui som, cap a on volem caminar i que esperem d´aquest nou projecte educatiu. Coses que s´han fet, us preguntareu; doncs des de gimcanes per agilitzar i retindre els noms de tots, fins a rebre la visita dels alumnes de la EASD Ondara que ens van ensenyar a prendre mides i algunes tècniques del món del disseny per poder contribuir i aviam si influir amb les nostres aportacions en les remodelacions que es faran a la llar d´avis per poder ubicar les aules de secundària. Unes obres que en principi haurien d´estar pel curs vinent.

Un cop ja tenim clar on som, qui som i cap a on camina la nau del Til·ler el segon projecte el centrem en descobrir el barri on s´ubica la nau: El Bon Pastor. No us descobrirem res si us diem que la millor manera de conèixer un barri, és caminar pels seus carrers acompanyats per una persona que visqui i el  conegui palm a palm. Així ho vam fer després d´un treball previ a l´aula de recerca d´informació el primer president de la AAVV del barri Salvador Angosto en va fer un tomb pel barri i ens va explicar un munt de coses que desconeixíem i una primícia: ens va ensenyar i explicar com serà el futur museu del Bon Pastor que l´ubicaran a una illa de Cases Barates.

En el pròxim projecte com que tenim les coses clares als peus, mirarem cap al cel!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *