2n BATX. A

Sortida a l’Ecoparc de Sant Adrià del Besòs (2n de Batxillerat)

El passat 17 de març, l’alumnat de 2n de Batxillerat, juntament amb els estudiants de Geologia i Ciències Ambientals, va realitzar una sortida a l’Ecoparc de Sant Adrià del Besòs. Durant la visita, centrada en la gestió de residus i la sostenibilitat, els estudiants van aprendre sobre les competències de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB)

Sortida a l’Ecoparc de Sant Adrià del Besòs (2n de Batxillerat) Llegeix més »

En marxa per la salut ambiental! (2n Batxillerat)

Alumnes de l’assignatura de Geologia i Ciències Ambientals de 2n de batxillerat han realitzat, aquest dimecres, l’activitat En marxa per la salut ambiental! L’objectiu ha sigut conèixer la problemàtica de la contaminació atmosfèrica i reflexionar sobre accions individuals o col·lectives que es poden desenvolupar des de l’àmbit públic i privat per a millorar la qualitat

En marxa per la salut ambiental! (2n Batxillerat) Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut