1r BATX. A

Viatge a Bournemouth

L’alumnat de 1r de batxillerat va fer, a principis de març d’aquest any, un viatge d’immersió lingüística a Bournemouth, Anglaterra. A través de les classes d’anglès, les activitats de tarda i la convivència amb les famílies amb qui ens allotjàvem, vam tornar a casa després d’una setmana amb un millor domini de la llengua anglesa

Viatge a Bournemouth Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut