Xerrada informativa online via meet Batxillerat 3 de maig a les 18:00 (formulari inscripció)

Calendari de preinscripció i terminis ESO

Calendari de preinscripció i terminis Batxillerat

1r termini Batxillerat: Presentació de sol·licituds de preinscripció [CODI DE CENTRE 08046751]

• Batxillerat de l’11 al 17 de maig

2n termini ESO: Llista de sol·licituds amb puntuació provisional

PRESENTAR LA SOL·LICITUD

1. Sol·licitud electrònica
  2. Sol·licitud en suport informàtic
  3. Modificació de la sol·licitud electrònica
  4. Modificació de la sol·licitud en suport informàtic
  1. Com emplenar la preinscripció
  2. Com fer la preinscripció escolar en línia
  3. Com digitalitzar la documentació per fer la preinscripció

FAQ’S PREINSCRIPCIÓ

CONVOCATÒRIA PROVES GESO

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​Convocatòria per a l’obtenció del títol de graduat/ada en educació secundària obligatòria (GESO), per als alumnes que no l’hagin obtingut en finalitzar l’etapa.

La sol·licitud d’inscripció la trobareu a la barra lateral dreta

Requisits per a poder presentar-s’hi
1. Haver finalitzat l’ESO l’any 2019 o 2020.
2. Tenir almenys… Llegeix més»

Llistats informatius sobre el procés de preinscripció i matrícula BATXILLERAT [2020-21]

Es dona publicitat als llistats informatius sobre oferta de places, preinscripció alumnat, assignació de places i llista d’espera del procés de preinscripció i matrícula de l’etapa POSTOBLIGATÒRIA per al curs 2020-21.
Podeu consultar i descarregar els documents si us cal tenir a mà tota la… Llegeix més»

Llistats informatius sobre el procés de preinscripció i matrícula ESO [2020-21]

​Es dona publicitat als llistats informatius sobre oferta de places, preinscripció alumnat, assignació de places i llista d’espera del procés de preinscripció i matrícula de l’etapa ESO per al curs 2020-21.

Rapsòdia poètica audiovisual: l’alumnat del SIEI ens acosta tendrament a la poesia

L’alumnat de l’espai de suport intensiu per a l’escolarització inclusiva [SIEI] també ha aprofitat el temps de confinament per a treballar amb molt d’esforç i executar amb una altíssima qualitat multitud de tasques d’ensenyament-aprenentatge i, és per això que ens en volen presentar una mostra.
Comparteixen… Llegeix més»

Llibres de text: etapa Batxillerat [2020-21]

Ja podeu disposar del llistat de llibres de text, llibres de lectura obligatòria i materials de les matèries de l’etapa Batxillerat.
També els podeu consultar els llistats, degudament classificats, a l’espai de la web de cadascun dels àmbits didàctics, així com als blogs de cadascun dels… Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT [2020-21]: llistat de sol·licituds que han demanat el centre en primera opció ordenada i definitiva

Es publicita la llista de les sol·licituds de preinscripció als ensenyaments de Batxillerat que han demanat el centre en primera opció, ordenada i definitiva.
A les llistes també hi apareix el número aleatori assignat a cada sol·licitud, el qual serveix per a… Llegeix més»

Obertes les inscripcions al Campus Jove de l’associació esportiva de l’institut

L’Associació Esportiva Escolar [AEE] de l’institut us dona la benvinguda al Campus Jove. Aquesta activitat de lleure d’estiu, promoguda des d’aquesta entitat, té com a objectiu divulgar la pràctica esportiva adreçada als joves des d’un vessant lúdic i es durà a… Llegeix més»