Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu

Alumnes escolaritzats en centres educatius espanyols que acreditin la necessitat específica de rebre suport educatiu i reuneixin els requisits establerts.
Ajuts individualitzats convocats pel Ministeri d’Educació i Formació Professional per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu.
Modalitats dels ajuts:

LLibres de text Batxillerat

Ja podeu consultar el llistat de llibres de text, llibres de lectura obligatòria i materials de les matèries de l’etapa Batxillerat.
També els podeu consultar els llistats, degudament classificats, a l’espai de la web de cadascun dels àmbits didàctics, així com als blogs de cadascun dels… Llegeix més»

CONVOCATÒRIA PROVES GESO

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​Convocatòria per a l’obtenció del títol de graduat/ada en educació secundària obligatòria (GESO), per als alumnes que no l’hagin obtingut en finalitzar l’etapa.

La sol·licitud d’inscripció la trobareu a la barra lateral dreta

Requisits per a poder presentar-s’hi
1. Haver finalitzat l’ESO l’any 2019 o 2020.
2. Tenir almenys… Llegeix més»

Llistats informatius sobre el procés de preinscripció i matrícula BATXILLERAT [2020-21]

Es dona publicitat als llistats informatius sobre oferta de places, preinscripció alumnat, assignació de places i llista d’espera del procés de preinscripció i matrícula de l’etapa POSTOBLIGATÒRIA per al curs 2020-21.
Podeu consultar i descarregar els documents si us cal tenir a mà tota la… Llegeix més»

Llistats informatius sobre el procés de preinscripció i matrícula ESO [2020-21]

​Es dona publicitat als llistats informatius sobre oferta de places, preinscripció alumnat, assignació de places i llista d’espera del procés de preinscripció i matrícula de l’etapa ESO per al curs 2020-21.