Calendari de preinscripció i terminis ESO

Calendari de preinscripció i terminis Batxillerat

3r termini Batxillerat [21 de juny de 2021]: llista de sol·licituds amb el barem resoltes les reclamacions a 18/06/2021 que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició

4t termini ESO: Publicació llistat definitiu d’admesos 7 de juny

1. Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició
  2. Alumnes preinscrits al centre
  3. Informe Llista d’espera

termini ESO: Formalització de matrícula del 14 al 17 de juny

SEGONS RELACIÓ D’ALUMNES ASSIGNATS AL CENTRE

• Dilluns 14 de juny de 9 a 13 h de AaMáBe a DaOrBa
  • Dimarts 15 de juny de 9 a 13 h de DaTeLa a IoCaNo
  • Dimecres 16 de juny de 9 a 13 h de IrFuFe a MoBo
  • Dijous 17 de juny de 9 a 13 h de MoLaEl a AlArMa

DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR:

• 2 fotografies. (Posar nom, cognoms i data actual al darrere de cada foto).
  • Original i fotocòpia del carnet de vacunes.
  • Fotocòpia de la TIS (Targeta Sanitària).
  • Fotocòpia DNI pare, mare o tutors legals i alumne.
  • Imprimir, complimentar i lliurar a secretaria els següents documents:
  1. Full de drets d’imatge centre.
  2. Full d’autorització de cessió de dades personals: AMPA i/o a l’Associació Esportiva i/o Coopux Systems (empresa de gestió informàtica dels recursos del centre).
  3. Full informatiu de serveis i recursos digitals.
  4. Normativa ús d’ordinador.
  5. Carta de compromís.
  6. Rebut pagament quota material i AMPA.
  7. Autorització drets d’imatge AMPA.

OBSERVACIONS:

• Alumnes admesos a 2n, 3r o 4t han de presentar l’últim informe de qualificacions.
  • Els alumnes que varen presentar la sol·licitud de preinscripció en un altre centre han de tornar a portar la documentació lliurada a la preinscripció en el moment de la matrícula.
  • Les fotocòpies han de venir acompanyades dels originals corresponents.
  • Si no es presenta tota la documentació sol·licitada no es podrà confirmar la matrícula.
  • La reunió informativa de 1r d’ESO, serà el 6 de juliol a les 17h en format telemàtic. Us enviarem l’enllaç un cop acabat el procés de matriculació.

LLibres de text Batxillerat

Ja podeu consultar el llistat de llibres de text, llibres de lectura obligatòria i materials de les matèries de l’etapa Batxillerat.
També els podeu consultar els llistats, degudament classificats, a l’espai de la web de cadascun dels àmbits didàctics, així com als blogs de cadascun dels… Llegeix més»

CONVOCATÒRIA PROVES GESO

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​Convocatòria per a l’obtenció del títol de graduat/ada en educació secundària obligatòria (GESO), per als alumnes que no l’hagin obtingut en finalitzar l’etapa.

La sol·licitud d’inscripció la trobareu a la barra lateral dreta

Requisits per a poder presentar-s’hi
1. Haver finalitzat l’ESO l’any 2019 o 2020.
2. Tenir almenys… Llegeix més»

Llistats informatius sobre el procés de preinscripció i matrícula BATXILLERAT [2020-21]

Es dona publicitat als llistats informatius sobre oferta de places, preinscripció alumnat, assignació de places i llista d’espera del procés de preinscripció i matrícula de l’etapa POSTOBLIGATÒRIA per al curs 2020-21.
Podeu consultar i descarregar els documents si us cal tenir a mà tota la… Llegeix més»

Llistats informatius sobre el procés de preinscripció i matrícula ESO [2020-21]

​Es dona publicitat als llistats informatius sobre oferta de places, preinscripció alumnat, assignació de places i llista d’espera del procés de preinscripció i matrícula de l’etapa ESO per al curs 2020-21.

Rapsòdia poètica audiovisual: l’alumnat del SIEI ens acosta tendrament a la poesia

L’alumnat de l’espai de suport intensiu per a l’escolarització inclusiva [SIEI] també ha aprofitat el temps de confinament per a treballar amb molt d’esforç i executar amb una altíssima qualitat multitud de tasques d’ensenyament-aprenentatge i, és per això que ens en volen presentar una mostra.
Comparteixen… Llegeix més»

Llibres de text: etapa Batxillerat [2020-21]

Ja podeu disposar del llistat de llibres de text, llibres de lectura obligatòria i materials de les matèries de l’etapa Batxillerat.

PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT [2020-21]: llistat de sol·licituds que han demanat el centre en primera opció ordenada i definitiva

Es publicita la llista de les sol·licituds de preinscripció als ensenyaments de Batxillerat que han demanat el centre en primera opció, ordenada i definitiva.
A les llistes també hi apareix el número aleatori assignat a cada sol·licitud, el qual serveix per a… Llegeix més»

Obertes les inscripcions al Campus Jove de l’associació esportiva de l’institut

L’Associació Esportiva Escolar [AEE] de l’institut us dona la benvinguda al Campus Jove. Aquesta activitat de lleure d’estiu, promoguda des d’aquesta entitat, té com a objectiu divulgar la pràctica esportiva adreçada als joves des d’un vessant lúdic i es durà a… Llegeix més»