Viatge a Toulouse

Aquest curs, els estudiants de Francès de 3r i 4t d’ESO han viatjat a Toulouse, del 7 al 10 de maig, per conèixer els nois i noies del Lycée Sainte-Marie des Champs amb qui han estat realitzant un projecte e-Twinning i descubrir la seva ciutat.

El projecte eTwinning “Aprendemos sans frontières” té com a objectiu conéixer la realitat quotidiana i educativa cada un de l’altre institut i ajudar-nos a organitzar el nostre viatge per descobrir-la de primera mà. Aquí podeu veure les etapes, activitats i conclusions del projecte:
El dijous van visitar el Lycée Sainte-Marie per realitzar algunes activitats bilingües per equips, i van dinar a la “cantine”.
Gràcies als seus consells, han descobert els indrets més coneguts i alguns de més secrets de la “Ville Rose” i han viscut el ritme quotidià de la ciutat.
Tots han gaudit molt de la convivència i les experiències, i han tornat molt contents. À la prochaine!