Cuina al taller per àmbits

La cuina amb els alumnes del taller per àmbits: Cuina TxA

El menú d’aquesta setmana ha estat uns flamenquines i un braç farcit de “lemon curd”. Sona complicat? Doncs ho era, però s’han sortit prou bé.

Setmanes anteriors:

En el taller d’avui han elaborat unes hamburgueses molt originals farcides de formatge i amb un embolcall a base de patata i pa ratllat. Per compensar les calories, les postres han estat boníssimes broxetes de fruita.

El menú d’aquesta setmana: de primer, unes empanadilles de verduretes i balcó, i per postres, coca de taronja.

Avui hem preparat bunyols de pernil i formatge i una quiché de verdures.

Al taller de cuina hem fet uns plats ideals per la Pàsqua. Empanadilles de tonyina i “torrijas”.

Aquesta setmana hem cuinat una pizza casolana i un brownie exquisit. Ha estat impossible triar la recepta guanyadora.

El menú d’aquesta setmana ha consistit en uns boníssims nuggets de pollastre i un deliciós pastís de pastanaga. Són uns cuiners excel·lents.

Cuscús amb verdures i mandonguilles amb tomàquet (les mandonguillers us les haureu d’imaginar perquè han desaparegut).

Pastissets de patata i tonyina en pasta brisa i pastís de galetes. Un menú fàcil i bo.

Els alumnes han preparat unes “Bacon cheese fries” i hem compensat dieta amb unes galetes de civada i plàtan baixes en sucre.

Aquesta setmana hem preparat uns plats tan vistosos com apetitosos. Tomàquets farcits a l’estil “punk” i ninots de frankfurt.I aquesta setmana…Boletes de xocolata i broquetes de fruita. Boníssimes.

La setmana passada al taller de cuina vam preparar “pollo cajún” acompanyat d’amanida.

Els alumnes i docents del taller de cuina us desitgem molt bones festes!!!!

Ens preparem pel Nadal. Hem començat elaborant canapès variats.

La recepte de la setmana: Avui hem elaborat un pastís de carn.

Era obligatori per Tots sants fer panellets. Mireu quina pinta.

Hem ampliat l’equip de cuiners amb els alumnes del SIEI. Com som més mans hem fet dues truites espanyoles i pa amb tomàquet. Tot boníssim!!!

Aquesta setmana hem après a elaborar “tiramisú”. Ens va quedar boníssim.

” Aquesta setmana ens hem atrevit amb un plat d’origen cantonès, el Dim Sum”.

“Ens han tornat a enxampar amb les mans a la massa. Enguany hem començat el taller de cuina amb una apetitosa pizza”.