Projecte LLUITADORESWW (3r ESO A,B I E)

Durant els primers mesos del curs, els alumnes de 3rA, 3rB i 3rE, i la professora de música, la Rosa Salés Martín, han estat treballant en un projecte en homenatge al dia contra la violència de gènere a l’assignatura de música. Els alumnes han estat buscant diferents cançons que transmetin el missatge de l’empoderament de la dona, amb les quals s’ha fet una playlist que es reproduirà durant el mes de novembre i es podrà accedir a ella mitjançant uns codis QR. A més a més, també s’han elaborat diversos fanzines que tenen diferents apartats relacionats amb l’empoderament i la lluita de la dona i es podran comprar en punts de venda al centre. Els fons guanyats en aquesta venda es donaran a Candela Cooperativa, una associació feminista que va ser la guanyadora en una votació pels alumnes de 3r. No obstant això, als fanzines, hi haurà informació sobre les associacions no escollides (Ã’scar Valverde, 3r E).