ECONOMIA EXPERIMENTAL A L’AULA PER ALS NOSTRES ALUMNES DE 1R DE BATXILLERAT

Aquest passat divendres els alumnes de 1r de Batxillerat d’Economia  van tenir l’oportunitat d’experimentar amb l’economia a l’aula. La Fundació Institut Ostrom ens va fer arribar la proposta a l’aula com a reflexió de: Per què alguns països són rics i d’altres pobres? Ens van poder fer entendre el desenvolupament econòmic, el model de mercat de treball i la productivitat gràcies a dinàmiques aplicades.

Fundació Institut Ostrom rep el seu nom en homenatge de la primera dona guardonada amb un Premi Nobel d’Economia, la nord-americana Elinor Ostrom. Les seves idees sobre l’anàlisi econòmica, la importància de la llibertat d’associació i el paper de les institucions i la participació cívica en el progrés social són un referent per a aquesta institució i orienten la seva activitat.

L’Institut Ostrom forma part de l’Atlas Network, la plataforma de més de 400 fundacions, think tanks i organitzacions internacionals que impulsa les idees de llibertat personal i econòmica arreu del planeta.

Aquí us deixem unes fotos de com va anar la sessió.

Cliqueu AQUÍ.