Cros de Nadal 2018

Benvolguts/des,
divendres 21 de desembre a l’INS Torre Roja els alumnes de 1r a 4t d’ESO han corregut la 19ena edició del Cros de Nadal organitzada pel departament d’Educació Física amb l’ajuda dels alumnes de 1r de Batxillerat.
Us deixem les imatges del dia!  Cros Nadal… Llegeix més»

Barcino

Els alumnes de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat de Llatí el dijous 20 de desembre han visitat amb la professora Silvia Sacristán la Barcelona romana i el museu d’història de la ciutat.
Us deixem un recull de fotografies de la sortida. Barcino

Cafè-Tertúlia desembre 2018

Families, al cafè-tertúlia del mes de desembre farem una segona part del que vem fer al novembre. Encara que no poguéssiu venir al primer, us podeu apuntar a aquest segon.

DATA: 12 de desembre

HORARI: 15:30 A 16:30
LLOC: BIBLIOTECA DE L’INSTITUT.

TEMA: ADOLESCÈNCIA, AMOR I LÍMITS

Us recordem que… Llegeix més»

Eleccions al consell escolar

Benvolguts/des,
La direcció del centre vol agrair la participació en l’elecció dels vostres respresentants. Volem destacar l’exercici de responsabilitat i altruisme de l’alumnat,famílies, professorat i PAS/PAE que heu format part de les taules electorals.
També, volem donar les gràcies a tots aquells que heu presentat la vostra… Llegeix més»