Eleccions al consell escolar

Benvolguts/des,

La direcció del centre vol agrair la participació en l’elecció dels vostres respresentants. Volem destacar l’exercici de responsabilitat i altruisme de l’alumnat,famílies, professorat i PAS/PAE que heu format part de les taules electorals.

També, volem donar les gràcies a tots aquells que heu presentat la vostra candidatura al consell escolar de l’INS TR

Per últim, felicitar als candidats electes que assumiran la responsabilitat d’informar, col.laborar i representar al seu sector concret dins del plenari del consell escolar.

El consell escolar és l’òrgan de gestió i organització de l’institut que treballar en línia del Projecte Educatiu del nostre centre.

Gràcies a tots.

Sigueu Feliços!

PD. Ens veiem el proper 19 de desembre a les 17:30 h. quan constituirem formalment el nou consell escolar de l’INS Torre Roja. Calendari d’actuacions       Informació i normativa