Seguiment Projecte Young Business Talent 1r Batxillerat Economia

Projecte Young Business

Ja hem finalitzat els vuitens de final del simulador Young Business Talent . Us recordem que és un simulador empresarial que permet, als nostres alumnes de 1r de Batxillerat de l’assignatura d’Economia de l’Empresa, prendre decisions als diferents departaments d’una empresa passant des d’administració, producció, recursos humans, marketing i logística.

Avui us volem comentar que quasi tots els equips estan prenent bones decisions i les que no són tan bones estan sent corregides amb criteri econòmic.

Es tan així que… TENIM UN GRUP EN SEGONA POSICIÓ CLASSIFICATÒRIA DE TOTA BARCELONA! (dels 318 grups que estan participant)

Enhorabona Carla, Natalia  i Laura i a tots els alumnes pel gran esforç que esteu fent per pujar posicions. Ara toquen vacances però al gener tornem amb els quarts de final. Bones festes!