Plurilingüisme i biblioteques?
Aquest curs s’enceta una nova optativa a 2n d’ESO lligada al Programa d’Innovació Pedagògica AVANCEM, que promou l’aprenentatge integrat del català, el castellà i l’anglès, en un context competencial i en el qual es fomenti la competència plurilingüística i pluricultural de l’alumnat. Durant les primeres setmanes ens hem fet preguntes com ara “què són […]
Plurilingüisme i biblioteques? Llegeix més »




