AGRAÏTS PER L’ERASMUS
Durant el darrer mes de gener tres companys meus i jo vam tindre l’oportunitat de participar en l’experiència d’un Erasmus de la mà de la Unió Europea. El Benaprès ja fa anys que participa en mobilitats arreu d’Europa, però la majoria d’elles es realitzen amb alumnes de Cicles, ja que molts d’ells poden fer pràctiques […]
AGRAÏTS PER L’ERASMUS Llegeix més »





