Les alumnes de segon curs d’educació infantil vam preparar una activitat per commemorar el DIA INTERNACIONAL DELS DRETS DELS INFANTS que es va celebrar el diumenge, 20 de novembre. Vam estar preparant cartells amb els drets que tot infant hauria de tenir que vam penjar pel passadís i culminant amb un photocall decorat amb un mapa del món on hi ha molta informació de com està la infància en diversos països actualment.
Alguns alumnes amb els seus tutors van acostar-se per saber-ne més i fer-se la foto, cosa que ens va alegrar molt!
També vam incloure les alumnes de primer curs d’educació infantil amb les que ens vam fer fotos i fins i tot un mannequin challenge representant diverses situacions amb maltractaments i on hi havia algú intervenint.
Estem molt contentes del resultat i de veure com els alumnes de l’institut han anat llegint les frases de respecte i amor que estan penjades decorant el passadís zero.

