Les nostres famílies compten: ara toca implicar-s’hi, amb l’AFA!

L’Institut Espriu té, com els altres centres educatius catalans, una Associació de Famílies (AFA), enregistrada com a tal i amb capacitat d’actuació i gestió autònoma. L’Associació compta amb la cooperació de totes les mares i pares, i si s’escau, els tutors legals, dels estudiants del centre. L’AFA ajuda en àmbits molt concrets i col·labora amb l’Equip directiu i tots els professionals de l’Espriu. Per exemple, coopera en les activitats extraescolars, dona suport a l’excel·lència a l’esforç amb una dotació anual de beques per a 45 alumnes del centre, facilita l’agenda escolar de cada curs. També vol promoure activitats amb les famílies, element clau de la formació i de l’atenció humana de la nostra comunitat educativa.

És per això que el passat 8 de maig hi va haver una reunió oberta en la qual van sorgir força experiències i propostes: des de compartir les inquietuds (ús adequats dels mòbils, com gestionar l’adolescència, la seguretat i els serveis al centre i al carrer, etc.) fins a la iniciativa d’organitzar sortides i excursions o tenir un grup digital directe de contacte entre la Junta de l’AFA i cadascú de nosaltres.

La Junta directiva de l’AFA està formada ara mateix per 4 persones, té un apartat al web on s’explica quins objectius vol dur a terme. Recentment, tothom les heu rebut a través d’un TokApp per iEduca per a afegir-vos-hi, si voleu, a la xarxa del grup de famílies de l’Espriu. El correu electrònic de contacte és: afa@espiusalt.cat

Animeu-vos a participar en les activitats ofertes per l’AFA i a formar part activa de la Comunitat Espriu.