Alumnes de Jardineria participen a “Girona, Temps de flors”

Els alumnes de 2n del CFGM de Jardineria i Floristeria participen directament aquest any a “Girona, Temps de flors” amb un muntatge al jardí de l’Àngel. L’obra es titula Pas de la bèstia “Portacamins de l’alegria” i es podrà visitar fins diumenge, 15 de maig, data en què finalitza el certamen anual.

El muntatge floral es basa a destacar el pas de la bèstia “Portacamins de l’alegria”. La bèstia és una llúdriga de Salt, envoltada de monotonia, avorriment i mort, que se simbolitza amb materials inerts de colors foscos i tons apagats. A mesura que la bèstia avança va deixant al seu pas un rastre de plantes i flors de colors vius i càlids, que per contrast ens aporten diversitat, alegria i vida.

Us convidem a visitar la proposta així com la resta d’espais i muntatges que aquests dies engalanen la ciutat de Girona.