“Escacs a l’ombra”. VI Torneig Fi de Curs

El dimecres 14 de juny va tenir lloc la darrera sessió de l’activitat extraescolar Iniciació als Escacs. Per celebrar-ho, novament, vam dur a terme el torneig de final de curs “Escacs a l’ombra”. D’aquesta manera, els participants van poder posar en pràctica els seus coneixements adquirits durant el curs. Van competir un total de deu alumnes i un exalumne, en Samir Seraj -exjugador de l’equip de l’Espriu a la Lliga Catalana d’Escacs.

Es va escollir el sistema d’aparellament suís, que consisteix a enfrontar els jugadors de la mateixa puntuació. Després de 4 rondes de 5 minuts més 3 segons d’increment, es va produir un empat a 3 punts entre dos debutants del torneig, l’Adam Abdouh de 2B i l’Àlex Nwakanma de 4B.

En una emocionant partida final de desempat, de 3 minuts més 2 segons d’increment, l’Àdam va guanyar per temps i es va proclamar guanyador del torneig.

Tots els participants van rebre diferents obsequis i, sobretot, varen viure l’experiència de gaudir durant gairebé dues hores d’una activitat divertida, enriquidora i cohesionadora.

L’any que ve hi tornem!