“Speak up!”: activitat d’immersió lingüística a l’ESO i a 1r de batxillerat

Potenciem la conversa en anglès

Durant aquest passat mes d’octubre, l’institut Salvador Espriu ha ofert tallers de conversa en anglès en grups reduïts i durant l’horari lectiu. Hi ha participat l’alumnat de 2n, 3r, 4t d’ESO i 1r de batxillerat. L’activitat s’ha dut a terme a càrrec de Maxwell Academy i ha estat finançada gràcies al POEFE.

Aquesta actuació forma part del Programa d’orientació i reforç per a l’avanç i suport a l’educació del Ministeri d’Educació i Formació Professional i està cofinançat pel Programa operatiu d’ocupació, formació i educació del Fons Social Europeu 2014-2020.

Els objectius d’aquestes classes han estat millorar la comprensió i la comunicació oral i consolidar els coneixements previs que l’alumnat ja tenia de la matèria. S’han complert els objectius i, a més, l’alumnat s’ho ha passat molt bé usant la llengua anglesa en contextos més reals. A tots els participants els ha servit per guanyar confiança a l’hora de comunicar-se en anglès i, en definitiva, s’ha constatat que la immersió és una de les pràctiques més ràpides i efectives per aprendre un idioma.

#ESTFSE21

Aquesta activitat ha estat subvencionada per: