Ella Kohler finalitza la seva estada com a auxiliar de conversa en anglès

El 27 de maig ha acabat l’estada entre nosaltres de l’Ella Kohler, una nord-americana que ha estat auxiliar de conversa d’anglès durant tot aquest curs al centre. La tutora n’ha estat la Dolça Poch, cap del Departament d’Idiomes.

La participació de l’Ella ha estat molt ben valorada tant per l’alumnat com pel professorat. El Programa d’Auxiliars de Conversa s’emmarca dins del conjunt d’actuacions destinades a donar suport als centres que desenvolupen projectes innovadors per a la gestió de les llengües estrangeres curriculars. L’objectiu és estimular l’aprenentatge de llengües i afavorir el coneixement d’altres cultures i altres maneres d’entendre el món.

El programa és gestionat per la Unitat d’Acció Educativa Exterior del Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports. A Catalunya, la coordinació correspon al Servei de Llengües Estrangeres i d’Origen de la Subdirecció General de Plurilingüisme del Departament d’Educació.

Els auxiliars de conversa són habitualment graduats recents o estudiants universitaris dels darrers cursos que venen al nostre país per completar la formació. Durant l’estada tenen la consideració d’estudiants becaris.

L’activitat de l’Ella s’ha desenvolupat durant 14 hores setmanals. Estem molt agraïts per tot el que ha fet per l’Espriu i li desitgem molta sort i molts encerts en el futur personal i professional.

Notícia relacionada

Desplaça cap amunt
Ves al contingut